Szállítási információk

A felear.hu -n vásárolt termékek átvétele érdekében 2 lehetőség közül választhat: 

    1. Házhoz szállítás bármely magyarországi címre

Gyors és hatékony csomagszállítás! Magyarország egész területén a csomagokat a felvételt követő munkanapon, munkaidőben (8-17 óra között) kézbesíti partnerünk. A szolgáltatás 0-40 kg súlyú küldeményekre vehető igénybe.

A szállítás díja:

kg -ig Nettó  Bruttó 
2 890 Ft       1 130 Ft
3 990 Ft       1 257 Ft
5 1 150 Ft       1 461 Ft
6 1 275 Ft       1 619 Ft
7 1 282 Ft       1 628 Ft
8 1 289 Ft       1 637 Ft
9 1 297 Ft       1 647 Ft
10 1 304 Ft       1 656 Ft
11 1 394 Ft       1 770 Ft
12 1 401 Ft       1 779 Ft
13 1 409 Ft       1 789 Ft
14 1 416 Ft       1 798 Ft
15 1 423 Ft       1 807 Ft
16 1 612 Ft       2 047 Ft
17 1 619 Ft       2 056 Ft
18 1 627 Ft       2 066 Ft
19 1 634 Ft       2 075 Ft
20 1 641 Ft       2 084 Ft
21 1 743 Ft       2 214 Ft
22 1 751 Ft       2 224 Ft
23 1 758 Ft       2 233 Ft
24 1 765 Ft       2 242 Ft
25 1 773 Ft       2 252 Ft
26 1 972 Ft       2 504 Ft
27 1 979 Ft       2 513 Ft
28 1 987 Ft       2 523 Ft
29 1 994 Ft       2 532 Ft
30 2 001 Ft       2 541 Ft
31 2 357 Ft       2 993 Ft
32 2 364 Ft       3 002 Ft
33 2 371 Ft       3 011 Ft
34 2 379 Ft       3 021 Ft
35 2 386 Ft       3 030 Ft
40 2 423 Ft       3 077 Ft




Országos házhoz szállítás (GLS):

GLS logo


A munkanap 14 óráig beérkező (készleten lévő termék esetén) megrendeléseket a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Ezen belül az időpont szorosabban nem határozható meg, hiszen a futár - a postáshoz hasonlóan - címről címre halad. A futáros szállítás nem célfuvart jelent, azaz a futár nem közvetlenül a feladótól a vevőhöz szállítja a küldeményt, hanem egy terítőhálózaton keresztül jut el a címzetthez. A kézbesítés legtöbbször munkaidőben történik, ezért szállítási címként célszerű napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyeljen rá, hogy a saját neve mellett a cég, vállalkozás nevét is adja meg. Amennyiben a futár nem találja meg Önt a megadott címen, értesítőt hagy és az értesítőben szereplő telefonszámon lehet egyeztetni vele egy újabb kiszállítási időpontot (a szállítási költség az ilyen esetekben megismételt kiszállítást is tartalmazza). A  futárszolgálat az ország bármely pontjára kikézbesíti a küldeményeket. A csomag feladásakor e-mailben értesítjük a címzettet, hogy a következő munkanapon csomagja kiszállításra kerül. Az e-mail tartalmazza a csomagszámot. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek. Az e-mailben megadott linken keresztül a címzett kiszállítási rendelkezést tud rögzíteni, melyben kérheti a kiszállítást egy új időpontban, egy másik címre, személyes csomagátvételt egy meghatározott listából kiválasztott GLS CsomagPontban, illetve visszautasíthatja a csomag átvételét. A szolgáltatás csomagonként is megrendelhető! 



A szállítást megelőző munkanap emailban értesítést küldünk, amiben már a csomagszám is szerepel amire hivatkozva a GLS ügyfélszolgálat is tud a csomaggal kapcsolatban információt adni, vagy használható a (csomagkövetés) szolgáltatás.


Minden csomagban az ÁFÁ-s számla, tartalmazza a szállítási költséget is.

Fontos: a házhoz szállítás nem lakásba szállítás és nem tartalmaz beépítés/beszerelést! Főként nagyobb terjedelmű, vagy súlyosabb termékek esetén, kérjük legyen valaki aki segít a futárnak, egy személy 30-35 kg tömegnél többet nem tud a lakásba bejuttatni. Megtesznek minden tőlük telhetőt a kiszolgálást illetőleg, de egy 60 kg-os mosógépet egymaga nem fog tudni feljuttatni a 4. emeletre lift nélkül. 

 

 


Csomagkövetés (GLS)


Amikor már értesítettünk, hogy a következő munkanap kapod a rendelt termékeket, lehetőség van a GLS rendszerében való csomagkövetésre, lekérdezésre is.

A csomagszám ismeretében, weben a GLS (Track & Trace) oldalon.

Amikor tőlünk már elvitték a csomagot, itt tud esetleg más időpontot, vagy helyszínt egyeztetni a kiszállításhoz. (Ekkor nekünk már nincsen rálátásunk a csomagra, vagy a szállításra): Fürgefutár.hu Kft, 
E-mail: ugyfelszolgalat@furgefutar.hu, tel:  +36 1 900 9669. 

 


 

    2. Személyes átvétel telephelyünkön

Telephelyünk címe: 
2113. Erdőkertes, Nyíres utca 5.

Az ön által kiválasztott terméket kártyás, vagy átutalásos fizetés esetén 180 napig veheti át telephelyünkön.

Készpénzes fizetés esetén a terméket legkésőbb a vásárlási szándékot jelző online megrendelést követő 5. munkanap 18 óráig lehet átvenni.

A megadott időpontokig át nem vett termékek, a webáruházban újra megjelennek, mint megvásárolható termék.

A személyes átvételnek természetesen semmilyen költsége nincsen.